• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Trocca

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
27 September 2018
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Någon som har erfarenhet av inkasso bolag som inte rapporterat ränteuppgifter till deklarationen? Vilka?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

joelberra

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
28 Juli 2023
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
14
Poäng
42
Signad och inskickad.

13k tillbaka och 505k i inkomst, 350k synligt på UC och ungefär lika mycket utanför. Nu ska allt samlas efter ett år av att ha jobbat 7 dagar i veckan på heltid, deltid och timme.

1 veckas semester och jag är på gränsen till utmattning. Men - nu är det nära att lösas.
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
695
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Signad och inskickad.

13k tillbaka och 505k i inkomst, 350k synligt på UC och ungefär lika mycket utanför. Nu ska allt samlas efter ett år av att ha jobbat 7 dagar i veckan på heltid, deltid och timme.

1 veckas semester och jag är på gränsen till utmattning. Men - nu är det nära att lösas.
Starkt jobbat !
 

joelberra

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
28 Juli 2023
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
14
Poäng
42
Tack! Fyfan vad hemskt det har varit. Nu har jag sagt upp mig på mitt extrajobb och ser ljuset i tunneln. Äntligen ska livet komma tillbaka och jag ska ALDRIG mer sätta mig i den här skiten. Blivit paranoid veckovis över att bli av med jobb och rasera allt.

Ska bli helt ofattbart skönt att släppa det och för första gången på 5 år kunna andas igen. Jag antar att man blir en helt ny människa?
 

En av er

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
1 107
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517
Tack! Fyfan vad hemskt det har varit. Nu har jag sagt upp mig på mitt extrajobb och ser ljuset i tunneln. Äntligen ska livet komma tillbaka och jag ska ALDRIG mer sätta mig i den här skiten. Blivit paranoid veckovis över att bli av med jobb och rasera allt.

Ska bli helt ofattbart skönt att släppa det och för första gången på 5 år kunna andas igen. Jag antar att man blir en helt ny människa?
Beundransvärt!Men nu måste du se till att återhämta dig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp